نوشته شده توسط : نازی

خرید هدیه برای پسران می تواند یک کار ترسناک باشد. هدیه مناسب برای دوست پسر چی بخریم؟ هدیه دادن برای برخی افراد سرگرم کننده و برای دیگران استرس آور است. جنسیت نقش مهمی در تعامل افراد با یکدیگر دارد. و خرید هدیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. همه دختران و پسران دوست دارند هدیه بگیرند. اما روند انتخاب و خرید هدیه برای آنها کاملاً متفاوت است. اگر درباره خرید هدیه برای دوست خود بسیار فکر کرده اید ، اما ایده ای به ذهنتان نرسیده است ، برای سهولت در انتخاب هدیه ، این مقاله را بخوانید.

چگونه برای پسران هدیه بخریم؟
بهترین هدیه پسرانه
خرید هدایای پسرانه

بازیکنان
بیشتر پسران به موسیقی علاقه مند هستند و هدایای زیادی در زمینه موسیقی برای پسران وجود دارد. لوازم جانبی پخش کننده های MP3 یا تلفن همراه ، مانند بلندگوهای قابل حمل ، هدفون یا ایستگاه اتصال موسیقی تلفن همراه که دارای زنگ هشدار نیز هستند ، از مواردی هستند که می توانند تهیه شوند و بهترین هدیه برای پسران هستند.

یک کتاب
پسران 18 ساله عاشق کتابخوانی هستند. می توانید Kindle آمازون را برای خواندن با آنها تهیه کنید. حتی اگر آنها کتابخوان نباشند ، کتابها و مجله هایی وجود دارد که بخشیدن آنها بسیار باحال است. به عنوان مثال ، اگر آنها دانشجوی شهرستانی هستند و نیاز به خوابگاه دارند ، می توانید یک کتاب آشپزی مناسب برای آنها تهیه کنید. یا می توانید چند کتاب سرگرم کننده و سرگرم کننده به آنها بدهید.

محتوای پیشنهادی از سراسر وب
527٪ سود به مدت 3 ماه با استفاده از بورس تحصیلی در دوره نخبگان

527٪ سود به مدت 3 ماه با استفاده از بورس تحصیلی در دوره نخبگان
527٪ سود به مدت 3 ماه با استفاده از بورس تحصیلی در دوره نخبگان

527٪ سود به مدت 3 ماه با استفاده از بورس تحصیلی در دوره نخبگان

یه لباسی بپوش
پسران دوست دارند ظاهر خوبی داشته باشند. اگر می دانید چه لباسی را بخرید ، قطعاً از آن استقبال خواهند کرد. اگر مطمئن نیستید می توانید به آنها سبد خرید بدهید. در غیر این صورت ، اگر اندازه فردی را که می خواهید به او هدیه دهید ، تی شرت و ژاکت انتخاب خوبی است. از دیگر ایده ها می توان به جوراب و لباس زیر اشاره کرد. دستکش ، روسری ، عینک آفتابی و کیف نیز بهترین هدیه برای پسران است و گزینه های مناسبی برای هدیه است.

هدیه برای دانش آموزان
اگر آنها دانشجو هستند و در خوابگاه زندگی می کنند ، هدایای زیادی وجود دارد که می توانید به آنها هدیه دهید در حالی که در خانه نیستند. می توان به دنبال یک چمدان یا کیف بزرگ بود که بتواند تمام وسایل آنها را در آن ذخیره کند.

ایده های دیگر مانند چراغ مطالعه ، بلندگو یا صندلی راحتی نیز می توانند بهترین هدیه برای پسران باشند.

هدیه ای برای ورزش و تناسب اندام
اگر پسران درگیر ورزش و بدن سازی هستند ، هدایای زیادی وجود دارد که می توانید به آنها اهدا کنید. کیف ورزشی ، لباس ورزشی ، چند وزنه ، دمبل یا بند ورزشی نیز می تواند گزینه های خوبی باشد.

13 پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه پسرانه



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

مهارت هایی برای ثروتمند شدن,تکنیک هایی برای ثروتمند شدن بیل گیتس

یکی از عادت هایی که باعث خلاق شدن بیل گیتس بود خواب کافی آن بود


اخیراً فهرستی منتشر شده است از 10 عادت و تجربه ای که گیتس را به چنین موفقیتی رسانده و به او کمک کرده به چنین جایگاهی برسد. در ادامه 8 مورد از این فهرست را از نظر خواهید گذراند.


بیل گیتس با این روش ها ثروتمند شد!!!
تا به حال به این فکر کرده اید که بیل گیتس با ارزش خالص 80 میلیارد دلار چگونه به جایگاه ثروتمندترین فرد دنیا دست پیدا کرد؟ حضور با محصول درست در مکان درست در آستانه ظهور عصر رایانه های شخصی، به طور قطع نقش بسیار برجسته ای در این زمینه داشته است. اما رویکرد های هوشمندانه ای نسبت به کار و زندگی نیز وجود دارند که در موفقیت گیتس نقش بزرگی ایفا کرده اند و همه ما نیز می توانیم از آنها درس بگیریم.

اخیراً فهرستی منتشر شده است از 10 عادت و تجربه ای که گیتس را به چنین موفقیتی رسانده و به او کمک کرده به چنین جایگاهی برسد. در ادامه 8 مورد از این فهرست را از نظر خواهید گذراند:

 

  بیشتر بخوانید: زندگی نامه بیل گیتس

 

گیتس همیشه در حال یادگیری است
گیتس به ترک کردن هاروارد معروف است، اما تنها دلیلی که باعث شد هاروارد را ترک کند این بود که او و الن شاهد فرصت محدودی برای راه انداختن شرکت نرم افزاری خودشان بودند. در واقع گیتس عاشق یادگیری است و اغلب در کلاس هایی شرکت می کرد که در آنها ثبت نام نکرده بود. این ویژگی او در جابز نیز وجود داشت. جابز هم از Reed College انصراف داد تا بتواند در کلاس های مورد علاقه اش شرکت کند.

او هر نوع کتابی که فکرش را بکنید می خواند
پدر گیتس در مصاحبه ای گفته بود: «تقریباً هر نوع کتابی توجه او را به خود جلب می کرد؛ دائرة المعارف، علمی تخیلی، هرچه فکرش را بکنید». والدین گیتس از علاقه بسیار فرزندشان به خواندن کتاب به وجد می آمدند، اما باید پای میز شام قانون «مطالعه ممنوع» وضع می کردند. آن عشق به مطالعه هنوز هم در وی ادامه دارد، و گیتس هنوز هر سال فهرستی از کتاب های مورد علاقه اش منتشر می کند. مطالعه عادت فوق العاده ای است که می توانید در خود پرورش دهید. فقط حواستان باشد زمان مناسبی برای آن در نظر بگیرید.

برای دیگران اعتبار قائل می شود
وقتی در مصاحبه ای از گیتس خواسته شد بهترین تصمیم کسب و کاری اش را نام ببرد او گفت: «به نظرم بهترین تصمیم کسب و کاری من واقعاً در انتخاب افراد است. او و الن رابطه پیچیده ای با یکدیگر داشته اند، اما گیتس تا جایی پیش رفت که گفت انتخاب الن به عنوان شریک کاری ام در صدر این فهرست قرار می گیرد. همه ما باید در معرفی و تبلیغ خودمان مهارت داشته باشیم، اما اعتبار بخشیدن به کسانی که با آنها کار می کنید در فرصت مناسب، تصمیم هوشمندانه ای است.

به قضاوت خودش اعتماد دارد
اگر همیشه به توصیه ها و پیش بینی های دیگران گوش دهید می توانید زندگی حرفه ای خوبی برای خود رقم بزنید. اما برای داشتن یک زندگی شغلی عالی مثل گیتس و جابز، باید اول از همه و بیشتر از همه به خودتان گوش دهید؛ حتی اگر کل دنیا بگویند در اشتباه هستید. این همان چیزی است که وقتی گیتس و الن مایکروسافت را به راه انداختند اتفاق افتاد. گیتس در مصاحبه ای گفت: «این شرکت بر اساس ایده دیوانه واری شکل گرفت که هیچ کس دیگری با آن موافق نبود. اینکه چیپ های رایانه ای آنقدر قدرتمند می شوند که رایانه ها و نرم افزار ها به ابزاری روی تمام میزها و در همه خانه ها بدل خواهند شد». همه می گفتند آنها در اشتباه اند. اما گیتس و الن کار خودشان را کردند و باقی قضایا دیگر اهمیتی نداشت.

در قبال پول محافظه کار است
گیتس در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۸ گفت: «می خواستم آنقدر پول در حساب بانکی ام داشته باشم که بتوانم یک سال حقوق شرکت را بدون داشتن کوچکترین درآمدی بپردازم، و تقریباً همیشه هم به این خواسته ام پایبند هستم. ما در حال حاضر چیزی حدود ۱۰ میلیارد دلار داریم که برای سال آینده نیز کفایت می کند». در صورتی که اتفاق ناگواری بیافتد، چقدر پول برای پرداخت حقوق تیم خود کنار گذاشته اید؟

از اشتباهات خود درس می گیرد
او در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۸، بخشی از موفقیت مایکروسافت را حاصل توانایی خود و تیم رهبری اش در شناسایی زودهنگام اشتباه، و اتخاذ رویکردی متفاوت دانست. او به طور قطع طی این سال ها اشتباهات زیادی مرتکب شده است که می تواند از آنها درس گرفته باشد؛ حتماً شما هم ویندوز ویستا را به خاطر دارید.

خواب کافی دارد
همه ما از اهمیت خواب آگاهی داریم. او به جای گله کردن از کار کردن تا دیرهنگام و کمبود خواب، از ۷ ساعت خواب شبانه خود اطمینان حاصل می کند، چون در غیر این صورت نمی تواند خلاق باشد. این به طور قطع عادت خوبی است و هر کسی می تواند آن را در خود پرورش دهد.

واقعا روی کاری که انجام می دهد تمرکز می کند
تعداد بسیار زیادی از ما به راحتی تمرکز خود را از دست می دهیم و حتی با اینکه می دانیم این کار چقدر ناکارآمد است قربانی انجام چند کار در آن واحد می شویم. گیتس نه تنها در برابر این وسوسه مقاومت می کند، بلکه هنگام کار روی موضوعات مختلف تمرکز بسیار زیادی روی آنها از خود نشان می دهد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/habits-billgates1-rich.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

آموزش کسب درآمد از تلگرام, آموزش درآمدزایی از تلگرام

روشهای کسب درآمد از تلگرام

 

امروزه شاهد افزایش کانال های تلگرامی و گروه ها هستیم. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که ادمین این کانال ها چگونه کسب درآمد می کنند. با ما همراه باشید تا برای شما روش های کسب درآمد از طریق شغل ادمینی را توضیح دهیم. در ضمن دقت داشته باشید که این اعداد و ارقام مربوط به امسال هستند و تغییر می کنند.

 

آموزش کسب درآمد ادمین های تلگرام

خود بر و بچه های تلگرام هم شاید فکر نمی کردند که نرم افزاری که برای ارتباطاتان امن و در کَل کَل با دولت روسیه ساختند این چنین تبدیل به نرم افزاری پولساز و اقتصادی در کشور ما شود اما ما از قدیم نشان داده ایم که نبوغ مان در حدی است که حتی رویاهای اجانب هم به ما نمی رسد و هرجا که پول باشد فعل خواستن را حتی با بیش تر از شش زمان فعلی دستور زبان فارسی می توانیم صرف کنیم.

 

زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان کوتاه، این حوزه به یکی از حوزه های پربازده اقتصادی تبدیل شده، اقتصادی که مالیات ندارد، هزینه تولیدش هم پایین است و فقط کافی است راه و رسمش را یاد بگیرید تا وارد این بازار پولساز شوید.

 

درآمد تلگرام با تبلیغات کانال

شاید همه شما با این دست از تبلیغات رو به رو شده باشید یا حتی خودتان خواسته اید که به کانال های مختلف تلگرام تبلیغ بدهید. این کانال ها برای قیمت تبلیغات ساز و کار مشخصی ندارند به همین خاطر قیمت ها در بازار اختلاف زیادی دارد ولی ۳ شاخص کلی وجود دارد که بر مبنای آن ها تبلیغ می گیرند.

 

البته برخی هم برمبنای تعداد روز تبلیغ می گیرند که تعدادشان بسیار نادر است، بعضی ها هم در کنار تعرفه هایشان امتیازات ویژه ای هم به تبلیغ دهنده می دهند از جمله این که تا نیم تا یک ساعت بعد از درج تبلیغشان روی آن پستی نمی گذارند و تخفیفات ویژه برای آن هایی که برای بیش از یک ساعت یا بیش از ۱۰ هزار بازدید تبلیغ می دهند.

 

کم ترین میزان تبلیغ ۲ هزار تومان برای یک هزار بازدید است و بیش ترین میزان، ۱۰ هزار تومان برای هر یک هزار بازدید است. البته یک روش تبلیغات ساعتی هم هست که کم ترین میزانش ساعتی ۶ هزار تومان است و ادمین ها در بیش ترین میزان برای تبلیغات ساعتی ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

 

کسب درآمد از تلگرام,روش های کسب درآمد از تلگرام

ارسال پیام های انبوه تلگرامی توسط نرم افزارهایی انجام می شوند

 

درآمد در تلگرام با افزایش تعداد کاربران کانال

در این روش در ازای مبلغ معینی به شما تعهد می دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضمینی بالا می برند اما درخصوص این که بمانند یا بروند هیچ گونه تضمینی وجود نداد و همه چیز به آن بستگی دارد که خود شما تا چه حد محتوای جذاب به آن ها ارائه دهید. کانال داران در کمینه دریافت شان به ازای هر یک کاربر ۵۰ هزار تومان مطالبه می کنند و اگر تیغ شان خیلی ببرد، به ازای هر یک هزار بازدید ۳۰۰ هزار تومان پول می گیرند.

 

به این نکته دقت کنید که رقم های پایین کاربرانتان را به شیوه تبادل با سایر کانال های پربازدید و معمولا با پست های فریب دهنده و دروغ به کانال شما می آورند که معمولا چندان هم ماندگار نیستند و سریع با کانالتان خداحافظی می کنند ولی رقم های بالاتر با ارسال پیام انبوه این کار را می کنند و از فریب هم در اکثر موارد خودداری می کنند که همین باعث جذب مخاطبان ماندگارتری می شود.

 

درآمد در تلگرام با خرید و فروش URL

شاید برایتان عجیب باشد اما URLهای خوش دست و قشنگ مثل دامین های اینترنتی در تلگرام خرید و فروش می شود. یعنی آدرس کانال خوب هم مشتری خودش را دارد ولی این یکی ساز و کار مشخصی ندارد. آن طور که فعالان این حوزه به ما گفتند بیش ترین مبلغی که در این زمینه تا به حال رد و بدل شده و علنی هم شده است، مبلغ ۵ میلیون تومان بوده است.

 

درآمد در تلگرام با نرم افزارهای ارسال انبوه

 

اگر دوست ندارید که تبلیغات کانال تان را به دیگران بسپارید و خودتان مستقیم وارد تبلیغات شوید دو راه دارید، یکی این که از طریق پنل های ارسال انبوه پیام ارسال کنید که روش به صرفه ای نیست و خیلی گران تر در می آید یا این که خودتان یک نرم افزار ارسال انبوه تلگرامی بخرید و پیام انبوه ارسال کنید.

 

دقت داشته باشید که این نرم افزارها در اصل یک ربات هستند که برای کار با ان ها باید یک دستگاه رایانه با سخت افزار نسبتا خوب را فقط به این کار اختصاص دهید و در زمان ارسال هم باید رایانه رابه ربات بسپارید و بروید چون اجازه هیچ کار دیگری را به شما نمی دهد.

 

فقط خوب تحقیق کنید. این نرم افزارها گران هستند و علاوه بر گرانی برخی از آن ها مشکلات بسیاری از جمله بلاک کردن خط ها و… دارند که ممکن است شما را به ستوه آورد و اصلا برای مصرفی که شما مد نظرتان است اقتصادی نباشند و هر آن هم ممکن است تلگرام با شناسایی آن ها راه های ارسال پیام را به روی آن ها ببنند، پس بسیار در این زمینه دقت کنید. کم ترین میزان پولی که برای نرم افزارهای ارسال انبوه می گیرند ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند که باید خیلی مواظب باشید و از فروشندگان مطمئن بخرید تا خط بلاک شده نخرید.

 

درآمد در تلگرام با نرم افراز تلگرام یاب

یک نرم افزار ساده است که لیست شماره هایتان را واردش می کنید و خط هایی که تلگرام دارد را مشخص می کند، این نرم افزار هم یک ربات است و باید مطابق نرم افزارهای ارسال انبوه یک سیستم رایانه کلا در اختیارش قرار دهید، قیمت این نرم افزار در بازار اکنون بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

 

درآمد در تلگرام با بانک شماره تلگرام

اگر به نرم افزارهای ارسال انبوه تلگرامی شماره هایی که مطمئنید تلگرام دارند را بدهید، این نرم افزارها با سرعت بیش تری کار می کنند پس عده ای هستند که در حال حاضر با دریافت مبلغی این شماره ها را به شما می فروشند.

 

قیمت شماره در پایتخت به صورت منطقه ای، با توجه به کد شماره، با جداسازی ایرانسلی ها، همراه اولی ها، رایتلی ها و مشترکان دائمی و اعتبار بین ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۴ میلیون تومان است.

 

در سایر کلان شهرها هم بسته به تعداد شماره های تلگرامی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند تفکیک هم در این بخش فقط بین همراه اولی های ثابت، همراه اولی های اعتباری و ایرانسلی ها صورت گرفته است. شماره درهم، تلگرامی و غیرتلگرامی هم به ازای هر ۲ میلیون شماره باید ۱ میلیون تومان سرکیسه را شل کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/make2-money2-telegram.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



روش رفع عیب های چرخ خیاطی,نکاتی برای استفاده از چرخ خیاطی

تظیم نبودن درجه كشش نخ باعث پارگی نخ ماسوره می شود

 

کار با چرخ خیاطی کار نسبتا ساده ای است اما نیاز به آموزش و دقت دارد. در زمان خرید چرخ خیاطی معمولا یک دفترچه راهنما ارائه می شود که نحوه کار با دستگاه در آن توضیح داده شده است. در هنگام کار با چرخ خیاطی ممکن است گاها با مشکلاتی مواجه شوید که در این مقاله نکاتی را در مورد عیب یابی و تعمیر چرخ خیاطی برای شما کاربران عزیز ارائه خواهیم کرد.

عیوب و "تعمیر چرخ خیاطی":

دوستانی كه خیاطی می کنند احتمال دارد مشكلات زیادی در حین خیاطی كردن برایشان پیش بیاید. یكی از مشكلات رایج است كه سبب سردرگمی و وقفه در كار می شود. در این هفته می خواهیم تعدادی از فنون رفع عیوب معمول چرخ خیاطی را به شما بگوییم.

 

سعی كنید‌ همیشه از نوع نخ مناسب با ماشین دوخت استفاده كنید تا بخیه ها خوب دوخته شود.

 

اگر نخ روی كار جمع شد و بخیه ها شل بود علت آن این است كه نخ روی چرخ سفت شده و نخ ماسوره شل است.


اگر نخ زیر در نوک بخیه ها شل است، دستگاه تنظیم كشش نخ را حركت دهید و امتحان كنید تا دوخت مرتب شود.

 

علت جا افتادن بخیه ها، کندی و کجی سوزن، کلفت بودن نخ نسبت به سوزن، کند یا فرسوده بودن فلاب ماکو، سوزن اشتباه نخ شده است، اشتباه قرار گرفتن جهت سوزن، کوتاهی یا بلندی بیش از حد سوزن می باشد.

 

اگر نخ ماسوره در حین خیاطی پاره شد، درجه كشش نخ تنظیم نیست ممكن است نخ ماسوره از جای خود خارج‌ و به اطراف افتاده و مانع گردش ماسوره در ماكو شود.

 

اگر چرخ در حین كار كردن گیر كرد و حرکت نکرد، علت آن گیر کردن و جمع شدن نخ در ماسوره و پیچیده شدن نخ دور ماکو. البته ممکن است به دلیل اتمام روغن چرخ نیز باشد.

 

چنانچه نخ پاره شود، ممكن است به این دلایل‌ باشد: درجه كشش نخ تنظیم نیست. نوك سوزن كند یا خم شده است. سوزن بیش از حد پایین بسته شده است. سوزن برعكس بسته شده است. نخ قرقره گره دارد یا ضخامت نخ‌ رو و ماسوره متفاوت است.

اما اگر حس كردید بخیه ها نامرتب و بزرگ و كوچک است، نخست گرد و غبار روی كار و ماسوره و ماكو را زدوده سپس ادامه دهید. ممكن است سوزن در جای صحیح خود قرار نگرفته باشد. فنر پایه شل نشده باشد. ممكن است سوزن از جهت اشتباه نخ شده باشد. استاندارد بودن سوزن را چك كنید.

 

اگر دوخت ها کوچک و بزرگ شدند علت های آن عدم تنظیم صحیح سوزن، نخ کردن نادرست سوزن، عدم استفاده از سوزن استاندارد، وجود گرد و غبار بر روی بخش ماکو و ماسوره در چرخ خیاطی و همچنین شل شدن فنر پایه می تواند منجر به بروز این مشکل شود.

 

علت دوخت نامناسب ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. برای مثال اگر دوخت ایجادشده بر روی پارچه باعث ایجاد یک سوراخ بزرگ شود به این معنی است که سوزن مورد استفاده، مناسب این نوع پارچه نیست و برای آن بزرگ است.

 

اگر چرخ در حین كار صدا می كند، ممكن است روغن چرخ تمام شده یا از روغن مانده استفاده شده است.

 

 

اگر چرخ خیاطی شما صداهای غیر معمولی داشت مانند ضربه زدن و یا کوبیدن به این معنی است که چرخ خیاطی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. در صورت استفاده مداوم از چرخ خیاطی پرزهایی داخل چرخ خیاطی جمع می‌شود که لازم است با استفاده از قلم‌مو آن‌ها را از بین برد. علاوه بر این چرخ خیاطی باید هر چند مدت یکبار روغن زنی شود. تعمیر و نگهداری مداوم از چرخ خیاطی عمر آن را افزایش می‌دهد.

اگر در موقع دوختن سوزن بشكند ممكن است سوزن در محل خود شل شده باشد یا به چرخ نخورد. از درست بودن محل قرار گرفتن سوزن مطمئن شوید. ممكن است سوزن كج شده باشد. دوباره نخکشی رو و زیر را انجام دهید.

 

این امكان نیز وجود دارد كه اندازه سوزن با ضخامت نخ و پارچه مناسب نباشد.

 

آشنایی با عیوب چرخ خیاطی,چرخ خیاطی

 بعد از دوخت هر لباس، چرخ خیاطی را تمیز كرده اگر نیاز بود آن را روغن كاری كنید

 

 
برای اینكه كار با چرخ خیاطی راحت تر باشد به چند نكته توجه كنید:

 چرخ خیاطی را مکانی قرار دهید كه دارای نور طببعی یا مصنوعی كافی باشد.

 چرخ خیاطی را روی میز بگذارید و از صندلی مناسب برای كار استفاده كنید.

 

 در كنار چرخ خیاطی خود یک سطل مخصوص ریختن ضایعات پارچه و نخ قرار دهید.

 از خم شدن پشت چرخ خیاطی خودداری كنید. سوزن و سنجاق ته گرد را به لب نگذارید. پارچه خیاطی را برای برش زدن بهتر است روی میز پهن كنید و برش بزنید.


 اگر با پارچه سفید كار می كنید بهتر است قبلا دست هایتان را كاملا بشویید و خشک كنید.

 

 بعد از روغن کاری چرخ خیاطی حتما پارچه های بدون استفاده را بدوزید تا روغن ها به آن ها بریزد و پارچه های لباس هایتان کثیف نشوند.


 بعد از هر ساعت كار طولانی کمی نرمش كنید و راه بروید.

 بعد از دوخت هر لباس، چرخ خیاطی را تمیز كرده اگر نیاز بود آن را روغن كاری كنید. بلافاصله بعد از روغن کاری چرخ خیاطی از آن استفاده نکنید.


 اگر دفعه اول است كه از چرخ خیاطی تان استفاده می کنید، بهتر است ابتدا كمی تمرین كنید. برای این كار یک تکه پارچه تهیه كنید كه نه زیاد نازک و نه زیاد كلفت باشد، سپس آن را با مل خیاطی خط كشی كنید و با رنگ مخالف پارچه سعی كنید از روی خطوط بدوزید.

 

در این حالت كیفیت دوخت و درجه دوخت بخیه ها را كاملا تنظیم كنید. حالا بدون استفاده از خط كشی خطوطی متقاطع با خطوط یاد شده بدوزید، سعی كنید خطوط كاملا موازی باشند. حالا می توانید دوخت اولین لباس خود را شروع كنید.

 

متبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tailoring-wheel.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

گچ از زمان کودکی دوست ما بوده است، اما می دانیم، بیشتر لوازم هنری است. این سنگهای کربنات سفید متخلخل می توانند در هنگام مشکلات عادی خانگی که همه ما با آن روبرو هستیم، قادر به شگفتی شوند. استفاده از آن بسیار آسان است و نه تنها در کارهای روزانه خود به شما کمک می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه و زمان زیادی نیز خواهد شد.

 

ما قصد داریم تا به شما کمک کنیم و روشهای مختلفی را برای استفاده از گچ برای مقابله با مشکلات رایج در خانه و اطراف خود پیدا کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید.

 

1. لکه های چربی مزاحم را از بین ببرید.

بیکن، پیتزا، همبرگر، به همان اندازه که همه ما غذاهای مضر روغنی را دوست داریم، وقتی به طور تصادفی آن را روی خودمان می اندازیم، سردرد بزرگی می شود. از بین بردن لکه های چربی از لباس - خواه لباس، یا سفره ی پارچه ای، کاری بسیار خسته کننده است، اما اگر گچ با خود دارید نگران نباشید.

 

به جای اینکه لکه را با دست بشویید و سپس لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بریزید، سعی کنید روی آن را یک تکه گچ بمالید و 10 دقیقه صبر کنید. گچ اضافی را پاک کنید و سپس سعی کنید موارد کثیف را بشویید. گچ چربی را جذب کرده و آن را به راحتی از بین می برد.

 

رفع مشکلات خانگی با گچ, از بین بردن لکه چربی با گچ

گچ چربی را جذب کرده و آن را به راحتی از بین می برد

 

2. نقره خود را براق نگه دارید و از سیاه شدن جواهرات خود جلوگیری کنید.

قاشق و ظروف نقره ای به مرور زمان درخشش خود را از دست می دهند. اما می توانید با قرار دادن مقداری گچ در همان کابینت که در آن مجموعه های کارد و چنگال و ظروف نقره خود را نگه می دارید، می توانید از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید. لکه هایی نقره ای به دلیل رطوبت ایجاد می شوند که با وجود گچ جذب می شوند.

 

برای جلوگیری از تبدیل شدن جواهرات خود می توانید از گچ استفاده کنید. به سادگی یک تکه گچ را در جعبه جواهرات خود و یا کابینت نگه دارید و بگذارید که از اموال گرانبهای شما محافظت کند. در صورت لزوم گچ را جایگزین کنید.

 

کاربردهای گچ,مهارت های استفاده از گچ در خانه

برای جلوگیری از تبدیل شدن جواهرات و نقره ها می توانید از گچ استفاده کنید

 

3. از کم کاری در کمد لباس جلوگیری کرده و از بوی بد خداحافظی کنید.

وقتی یک کمد بزرگ دارید، و از آن زیاد استفاده نمی کنید و در آن را زیاد باز نمی کنید بوی نم و ناخوشایندی می گیرد. نه تنها کمد بلکه جعبه ها و ... که در آن ها مدت زمان زیادی باز نشده بوی بد می گیرند.

 

برای مقابله با آن، شما به یک متخصص یا چیزهای خیلی فانتزی احتیاج ندارید، فقط به گچ نیاز دارید! از آنجا که از نظر طبیعت بسیار متخلخل است، گچ قادر به جذب هم بو و هم بوی بد است. مقداری گچ را بردارید و آن را در کمد لباس، جعبه ها، اتاق زیر شیروانی یا هر مکان دیگری که در خانه شما بدون استفاده باقی ماده است قرار دهید. تا تاثیر آن را ببینید.

 

از بین بردن کثیفی یقه ها با گچ, تمیز کردن ناخن ها با گچ

برای برطرف کردن بوی ناخوشایند از کمد از گچ استفاده کنید

 

4- از زنگ زدگی وسایل خود جلوگیری کنید.

اکسیداسیون یک فرایند طبیعی است. این ابزار یا هر فلزی باشد، برای این ماده، زنگ زدگی چیزی است که با رسیدن به سطح رطوبت خاصی اتفاق می افتد. با این حال، شما می توانید به سادگی با استفاده از گچ از زنگ زدگی جلوگیری کنید! بعضی از قطعات گچ را در جعبه ابزار خود نگه دارید و بگذارید همه رطوبت موجود در هوا را جذب می کند.

 

نکته اضافی: هنگامی که از یک پیچ گوشتی استفاده می کنید، گچ را بگیرید و آن را روی قسمت کوچک ابزار بمالید. این به شما کمک می کند تا سریعتر پیچ را پیچ کنید و از لغزیدن پیچ گوشتی جلوگیری کنید.

 

نکاتی برای استفاده از گچ,راهنمای استفاده از گچ

برای جلوگیری از زنگ زدگی ابزار مقداری گچ بین آن ها بگذارید

 

5- خانه خود را از آفات محافظت کنید.

مورچه ها عموماً موجوداتی بی ضرر هستند که به تجارت خود توجه می کنند. در واقع، مورچه های سیاه و باغ حتی نیش نمی زنند. با این حال، مورچه هایی که با خانه های شما می آیند می توانند خطرناک باشند زیرا می توانند بیماری ها را انتقال بدهند. اگر به آشپزخانه شما برسند، می توانند غذای شما را آلوده کرده و شما را بیمار کنند.

 

خوشبختانه، مورچه ها از گچ وحشت دارند و اگر در خانه خود مشکلی مورچه ندارید، می توانید با کشیدن خطوط با گچ، مورچه ها را دور نگه دارید. شوخی نمی کنیم. گچ را بگیرید و خطوط را در درب، پنجره ها، دریچه های آشپزخانه خود و هر مکان دیگری که فکر می کنید مورچه ها از آنجا می توانند وارد شوند بکشید!

 

 

از بین بردن لکه چربی با گچ, براق کردن نقره با گچ

می توانید با کشیدن خطوط با گچ، مورچه ها را دور نگه دارید

 

6. لباس های سفید خود را سفید نگه دارید و از زردی خلاص شوید.

مهم نیست که چقدر لباس های سفید خود را با مواد شوینده ای که ادعا می کنند لباس های خود را مانند برف برای همیشه نگه دارید، بشویید، اما به مرور زمان تمایل به زرد شدن آن دارند. اما زردی هرگز محو نمی شود. راه حل چیست؟ قبل از شستشو، لباس های سفید خود را با گچ مالش دهید.

 

گچ به حفظ رنگ سفیدی و نگه داشتن لباس های سفید شما کمک می کند. این به خلاص شدن از شر زرد ناخواسته کمک می کند و بعد از چند شستشو، زردی را کاملاً از لباس خود محو می کنید. همین کار را می توان برای راحت تمیز کردن کثیفی که در اطراف یقه پیراهن ها جمع می شود، اعمال کرد. اگر لکه ها واقعاً در اطراف یقه بد هستند، مقداری گچ را روی آنها مالش دهید، بگذارید 10 دقیقه در آنجا بنشیند و بعد آن را بشویید.

 

مهارت های استفاده از گچ در خانه,رفع مشکلات خانگی با گچ

برای راحت تمیز کردن کثیفی یقه گچ روی آن بمالید

 

7. لکه ها را به سرعت روی دیوارهای خود حل کنید.

اگر بچه ها یا حیوانات خانگی دارید، می دانید گرفتن لکه ها روی دیوارهای شما بسیار آسان است. و پخت و پز برای مدت زمان طولانی تر لکه های ناخواسته را روی دیوارهای آشپزخانه شما نیز می گذارد، و حتی گاهی اوقات سقف، که تمیز کردن آن بسیار سخت است.

 

به جای اینکه مبلغ زیادی هزینه کنید و دیوارهای خود را مجددا رنگ کنید، این کار را امتحان کنید. یک تکه گچ را که با رنگ دیوارها و سقف های شما مطابقت دارد را بردارید و آن را روی لکه ها مالش دهید. می توانید در دیوار خود گچ را روی ترک های کوچک و ضایعات نیز بمالید و آنها را از بین ببرید.

 

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()