نوشته شده توسط : نازی

امروزه یکی از مناسبت هایی که افراد به فرد مورد علاقه خود کادو می دهند، تولد آن ها است. به طوری که همه به دنبال جدیدترین و بهترین هدایا برای روز تولد فرد دوست داشتنی خود هستند. آیا شما نیز قصد دارید هدیه ای جدید و خاص را برای فرد مورد علاقه خود بخرید؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویستور، آیا نمی دانید سلیقه فرد مورد نظر شما چگونه است؟ ایده برای کادو تولد آیا بودجه شما برای خرید هدیه تولد برای فرد مورد علاقه تان کم است؟ جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا در این متن جدیدترین ایده ها را به شما معرفی می کنیم. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین هدیه تولد برای طرفداران موزیک

آیا فرد مورد علاقه شما به موزیک علاقه دارد؟ آیا می خواهید هدیه ای متناسب با علایق او تهیه کنید؟ ما به شما موزیک باکس را پیشنهاد می دهیم. زیرا جعبه های موزیکال یکی از جدیدترین هدایایی هستند که افراد به اشخاص مورد علاقه خود هدیه می دهند.

چنان که فرد مورد نظر شما با هر بار که با استفاده از موزیک باکس آهنگ گوش می دهد؛ محبت شما را در روز تولد خود به یاد می آورد. علاوه بر این جالب است بدانید بسیاری از افراد از جعبه های موزیکال جهت تزئین دکوراسیون خود استفاده می کنند. به همین دلیل جز کادوهای پرطرفدار برای تولد محسوب می شود.

هدیه ای کلاسیک اما جدید برای تولد

یکی از هدایایی که از گذشته تاکنون طرفداران بسیاری دارد و از آن به عنوان کادو تولد استفاده می شود؛ گل طبیعی یا گیاهان آپارتمانی و... است. چنان که بسیاری از افراد در منزل یا محل کار خود از انواع مختلفی از گل های طبیعی نگهداری می کنند.

به همین دلیل اگر فرد مورد علاقه شما نیز به گل های طبیعی علاقه دارد؛ بهتر است که یکی از جدیدترین گل های آپارتمانی را در گلدان های زیبا برای تولد او تهیه کنید. در این رابطه باید بدانید ما در ویستور انواع گل طبیعی را در گلدان های فلزی و چوبی را به عنوان کادوی تولد به فروش می رسانیم.

از جمله این هدایا باید به مجموعه گلدان سانسوریا با گلدان پلیمری پایه دار چوبی، پوتوس با گلدان پایه دار فلزی، مجموعه دراسنا با گلدان پلیمری پایه دار چوبی و بسیاری موارد دیگر اشاره شود.

پک میوه خشک، جدیدترین هدیه تولد رژیمی

آیا فرد مورد علاقه شما شخصی سخت پسند است؟ آیا نمی دانید چه هدیه ای او را خوشحال می کند؟ آیا شخص مورد نظر شما رژیم غذایی به خصوصی دارد؟ هیچ جای نگرانی نیست. زیرا یکی از جدیدترین هدایای تولد که به بازار عرضه می شود، پک میوه خشک است.

به طوری که با تهیه این پک علاوه بر پرداخت هزینه مناسب برای خرید کادو تولد فرد مورد علاقه خود، لبخند رضایت او را دریافت خواهید کرد. زیرا متوجه می شود که سلامتی او برای شما حائز اهمیت است و دریافت این حس برای همه مردم امری خوشایند محسوب می شود.

ماگ سخنگو، مدرن ترین و خاص ترین کادو تولد

اگر فرد مورد نظر شما به وسایل جدید و خاص علاقه دارد؛ بهتر است برای تولد او یک ماگ سخنگو تهیه کنید. این هدیه علاوه بر اینکه بسیار پرکاربرد است، موج صدای شما را نیز به همراه دارد. به طوری که فرد مورد علاقه شما با دریافت این ماگ سخنگو با هر بار استفاده از آن، اگر گیرنده موجود روی ماگ را اسکن کند، صدای شما را خواهد شنید.

به این شکل هرگز محبت شما را در روز تولدش فراموش نمی کند و با شنیدن صدای شما در زمان هایی که خسته است، احساس قوت قلب به او دست می دهد.

با خرید هدیه تولد در هر لحظه کنار فرد مورد علاقه خود باشید

اگر می خواهید در هر لحظه و ثانیه در کنار فرد مورد علاقه خود باشید و او هیچوقت احساس تنهایی نکند؛ برای تولدش یک ساعت هوشمند بخرید. به طوری که او با هر بار نگاه به ساعت خود شما را به خاطر خواهد آورد و در تمام لحظه های خود به شما فکر می کند.

علاوه بر اینکه این کادو تولد بسیار کاربردی است و فرد مورد علاقه شما در تمام روزهای زندگی خود از آن استفاده می کند. زیرا انواع ساعت های هوشند با استایل های مختلف ست می شود. همچنین نسبت به عدم تناسب آن با سلیقه فرد مورد نظرتان نباید نگران باشید؛ زیرا ساعت های هوشمند از جمله پرطرفدارترین انواع ساعت محسوب می شوند.

خرید اینترنتی کادو تولد جدید را با ویستور تجربه کنید

پس از اینکه با چند مدل از جدیدترین کادوهای تولد برای فرد مورد علاقه خود در این مقاله آشنا شدید؛ شاید به فکر خرید آسان آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن باشید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که از صفحه هدیه تولد ویستور بازدید کرده و بهترین و مدرن ترین هدایا را برای فرد مورد نظرتان بخرید



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

کارایی سس مایونز, کاربرد سس مایونز در خانه داری

کاربردهای سس مایونز که تا به حال نمی دانستید

 

کاربردهای سس مایونز که تا به حال نمی دانستید

سس مایونز از چاشنی های معروفی است که همه جای دنیا استفاده می شود. از سس مایونز می شود علاوه بر مصرف خوراکی در بهداشت و برخی موارد خانگی هم استفاده کرد که در ادامه با کاربردهای آن آشنا می شوید.

 

  بیشتر بخوانید: طرز تهیه سس مایونز

 

مراقبت از ناخن

اگر ناخن ها خشک و شکننده شده اند بهترین کار این است که از سس مایونز برای مراقبت از ناخن ها استفاده کنید. انگشت ها را به مدت ۵ دقیقه داخل سس مایونز قرار دهید. سپس دست ها را بشوئید. مایونز ناخن ها را محکم تر و سالم تر می کند.

 

کاربردهای سس مایونز,کاربردهای جالب سس مایونز

مایونز ناخن ها را محکم تر و سالم تر می کند

 

رطوبت رسانی به پوست

برای تغذیه پوست خشک کمی روغن زیتون داخل سس مایونز بریزید و به قسمت های خشک پوست بزنید. بعد از ۱۰ دقیقه با دستمال مرطوب پاک کنید. روغن و سرکه موجود در سس مایونز پوست را مرطوب و از پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند.

 

نکته هایی برای استفاده از سس مایونز, نحوه استفاده از سس مایونز

روغن و سرکه موجود در سس مایونز پوست را مرطوب و از پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند


درمان آفتاب سوختگی

برای درمان آفتاب سوختگی مقداری سس مایونز به پوست بزنید. سس مایونز قرمزی و درد سوختگی را از بین می برد و پوست را مرطوب نگه می دارد. سرکه هم مثل یک بی حس کننده طبیعی عمل می کند.


جدا کردن آدامس

اگر می خواهید آدامس چسبیده به فرش یا موها را جدا کنید کمی سس مایونز به آدامس بزنید و به شکل گلوله دربیاورید. روغن سس حالت چسبندگی آدامس را از بین می برد و به راحتی می توان آن را از فرش یا موها جدا کرد.

 

استفاده های متفاوت از سس مایونز,استفاده های مختلف از سس مایونز

روغن سس مایونز حالت چسبندگی آدامس را از بین می برد

 

نرم کننده مو

اگر موهای خشک و شکننده ای دارید درمان آن سس مایونز است. به جای نرم کننده از سس مایونز استفاده کنید. زرده تخم مرغ موجود در سس مایونز حاوی لسیتین است و به رشد موها کمک می کند و سرکه پوست سر را لایه برداری می کند در نتیجه موهای سالم و براقی خواهید داشت.

سس مایونز درمان طبیعی شپش نیز هست. روی موها سس مایونز بزنید و با کلاه بپوشانید. بعد از ۸ ساعت موها را با شامپو بشوئید. روغن سس مایونز مثل چسب عمل می کند و باعث خفگی شپش ها می شود.

 

 

کاربرد سس مایونز در خانه داری, کاربرد سس مایونز در زیبایی

اگر موهای خشک و شکننده ای دارید درمان آن سس مایونز است

 

پاک کردن مداد شمعی

برای تمیز کردن نقاشی های کودک روی دیوار با اسفنج مقداری سس مایونز روی دیوار بمالید بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه با دستمال تمیز پاک کنید.


براق کردن نقره

فقط کافی است با دستمال مقداری سس مایونز روی ظروف بمالید. خاصیت اسیدی لیمو لکه ها را از بین می برد و روغن آن را براق می کند.

 

 

کاربردهای جالب سس مایونز,کارایی سس مایونز

خاصیت اسیدی لیموی سس مایونز لکه ها را از بین می برد و روغن آن را براق می کند

 

پاک کردن برچسب

برای جدا کردن برچسب ها از روی ظروف ابتدا تا جایی که می توانید برچسب را از ظرف جدا کنید سپس مقدار کمی سس مایونز روی آن بزنید و بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه برچسب را به راحتی جدا کنید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/different2-uses2-mayonnaise.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

مناسب ترین خمیر دندان, خصوصیات خمیردندان مناسب

توصیه می شود برچسب خمیر دندان‌ها را پیش از خرید به دقت بررسی کنید

 

انتخاب محصولات بهداشتی مانند استفاده درست آن اهمیت دارد. خمیر دندان محصولی است که خانواده ها به صورت دسته جمعی از آن استفاده می کنند بنابراین باید در انتخاب آن دقت بیشتری کرد. مولفه های انتخاب مناسب ترین خمیردندان با توجه به نیازها واولویت های فردی به قرار زیر است.

 

ویژگی های خمیر دندان مناسب چیست؟

فلوراید خمیر دندان

فلوراید، یک ماده معدنی طبیعی است که از مینای دندان محافظت و با پوسیدگی دندان مبارزه می کند. کارشناسان فلوراید موجود در خمیر دندان و آب آشامیدنی را به عنوان درمانی ایمن و موثر شناخته‌ اند و انجمن دندان پزشکی آمریکا (ADA) این ماده را جزئی ضروری در خمیردندان می داند.

 

سطح سایشی خمیر دندان (RDA)

خمیر دندان حاوی مواد ساینده‌ برای تمیز و سفید کردن دندان هاست. سطح سایش خمیر دندان که به عنوان RDA شناخته می شود در محصولات مختلف، متفاوت است. محصولات دندانی باید ۲۵۰RDA یا کمتر از آن داشته باشند چرا که سطوح بالاتر می تواند به دندان ها آسیب بزند و ایمن نیست.

 

نکته: افرادی که به طور مکرر به زخم ها و آفت های دهانی مبتلا می شوند، بهتر است از مصرف محصولاتی که حاوی SLS هستند، اجتناب کنند چرا که برخی تحقیقات نشان می دهد این ماده، خطر زخم های دهانی را افزایش می دهد.

 

توجه به کنترل جرم دندان ها

لایه ای از باکتری ها که پلاک نامیده می شود پیش و پس از مسواک زدن، سطح دندان ها را می پوشاند. هنگامی که این پلاک سخت شود به جرم روی دندان تبدیل می شود. جرم زدایی دندان ها دشوار است، این جرم بیماری های لثه ای ایجاد می کند. خمیردندان های حاوی مواد شیمیایی مانند«پیروفسفات» و «روی سیترات»از تجمع بیشتر جرم جلوگیری می کنند.

 

سفیدکنندگی خمیر دندان

بسیاری از افراد خواهان لبخندی درخشان تر هستند و خمیر دندان های سفیدکننده می تواند انتخابی موثر و مناسب برای داشتن دندان های سفید باشد. این محصولات حاوی مواد ساینده ای هستند که دندان ها را صیقل می دهند و لکه ها را از سطح دندان ها می زدایند.

 

برچسب خمیر دندان

 

توصیه می شود برچسب خمیر دندان ها را پیش از خرید به دقت بررسی کنید، برخی از این محصولات برای کودکان مناسب نیست. تولیدکنندگان باید وجود هر گونه طعم دهنده یا شیرین کننده در خمیر دندان ها را در برچسب های این کالا، اطلاع رسانی کنند.

 

گزینه های طبیعی

مواد طبیعی حاوی مواد ساینده مانند جوش شیرین (بی کربنات سدیم) می‌تواند جایگزین مواد شیمیایی باشد. جوش شیرین علاوه بر خاصیت سایندگی در رفع لکه‌های دندانی نیز موثر است.

 

اجتناب از خمیر دندان های شیرین

شکر به پوسیدگی دندان کمک می کند و به همین دلیل، استفاده از خمیر دندان های حاوی شکر توصیه نمی شود. به ویژه برخی خمیر دندان های کودکان برای خوش طعم تر شدن حاوی مقادیر زیادی شکر هستند. به گزارش سایت مدیکال نیوز تودی، بهتر است افرادی که دندان های حساسی دارند از خمیر دندان های سفید کننده حاوی مواد شیمیایی استفاده نکنند زیرا این نوع خمیر دندان ها می تواند حساسیت را بیشتر کند.

 

مواد تشکیل دهنده متداول در خمیر دندان‌ها عبارت اند از: ساخارین (نوعی شیرین کننده)، کربنات کلسیم و سیلیکات که ماده ساینده هستند، گلیسرول که به خمیردندان قوام ژل مانند می دهد و سولفات لاریل سدیم (SLS) ماده شوینده ای که باعث کف کردن خمیر دندان می شود.

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/proper2-toothpaste-features1.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

روش هایی برای نگهداری از کفش, مهارت هایی برای نگهداری از کفش

روزنامه های مرطوب باعث گشاد شدن کفش های تنگ می شود

 

 برای آن که کفش های خود را در برابر آب مقاوم کنید، تنها به یک سشوار و موم زنبور عسل نیاز دارید موم را روی تمام نقاط کفش خود بمالید سپس سشوار را روی آن بگیرید؛ تاجایی که موم کامل آب شود.

 

 با قرار دادن چای کیسه ای در کفش ها بوی بد آن ها را از بین ببرید اگر در کفش هایتان رطوبت نیز وجود دارد، ترکیبی از برنج و جوش شیرین را درون آن ها قرار داده و بگذارید ترکیب چند روز در کفش بماند.

 

 

 

 اگر کفش های جدیدی که به تازگی خریده اید، پای شما را اذیت می کنند، تا آن جا که می توانید درون آن ها را با روزنامه مرطوب پر کنید بگذارید کفش ها خشک شوند و سپس روزنامه ها را در بیاورید.

l

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips2-keeping2-shoes.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشانه می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. خرید هدیه تولد برای دختر 12 ساله می‌توانید خودتان برپایی آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) جاسازی کنید و به عنوان کادو برای نوجوان دختر گزینش کنید.

مشاهده جدیدترین گوشواره‌های دخترانه
حتما بخوانید: چطور زیورآلات پسندیده انتخاب کنیم؟
۳. چراغ‌خواب سه‌بعدی
کادو برای نوجوان دختر - چراغ‌خواب

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی، به‌خصوص آنهایی که به‌شکل ماه و سیارات‌اند، در بین نوجوانان بسیار محبوب‌اند. یک ماه روشن را به دختر نوجوان خود هدیه بدهید تا برق نشاط را در چشم‌هایش ببینید.

مشاهده دقیق‌تر انواع چراغ خواب سه بعدی
۴. شمع‌های سفارشی؛ رهنمود جالب کادو برای نوجوان دختر
کادو برای نوجوان دختر - شمع سفارشی

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست. در ضمن اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به پیرامون می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش صحیح کنید و به او هدیه بدهید. درست‌کردن شمع بسیار راحت است؛ ولی اگر موقعیتش برایتان فراهم نیست، به افرادی ‌که کارهای هنری انجام می‌دهند، سفارش بدهید. مدل دیگر شمع را در پایین می‌بینید:

پرفروش‌ترین نمونه‌های شمع را ببینید
کادو برای نوجوان دختر - شمع با حروف لاتین

۵. قاب گوشی؛ توصیه ارزشمند کادو برای نوجوان دختر
اینستاگرام
@chetormedia
صفحه جدید ما را پیگیری کنید
کادو برای نوجوان دختر - قاب گوشی

دختران نوجوان معمولا عاشق کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق برای گوشی هوشمندشان هستند؛ پس کاورهای اکلیلی یا کاورهایی با رنگ‌های دلشاد و طرح‌های دخترانه به عنوان کادو برای نوجوان دختر بسیار ارزشمند است. با این حال در گزینش طرح کاور بهتر است حتما سلیقه او را در نظر بگیرید.

جدیدترین کاورهای گوشی موبایل را ببینید
۶. اسپیکر ضدآب؛ توصیه فوق العاده کادو برای نوجوان دختر
کادو برای نوجوان دختر - اسپیکر ضدآب

کدام دختر نوجوانی است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای دختران نوجوان است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن اندوخته کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

محبوب‌ترین اسپیکرها را ببینید
۷. صابون‌های دست‌ساز
کادو برای نوجوان دختر - صابون دست‌ساز

درست‌کردن صابون شغل سختی نیست. می‌توانید با ترکیبات گوناگون صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.

حتما بخوانید: ۲۱ ایده برای ساخت صابون در منزل با روش‌های ساده ولی خلاقانه
۸. مجموعه‌ای از کاکتوس‌ها
کادو برای نوجوان دختر - مجموعه کاکتوس

مجموعه‌ای از چند کاکتوس مختلف هدیه‌ای قشنگ و دوست‌داشتنی برای دختران نوجوان است. البته باید مراقب باشید و به او آموزش بدهید که چطور با کاکتوس‌ها‌ رفتار کند و دستش را به تیغ‌ها نزند. خواه چیزی از باغبانی سرش بشود یا نه، عاشق این کاکتوس‌های کوچولو خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نمونه هایی از جدیدترین مدل جاکلیدی

 

مدل جاکلیدی,عکس جاکلیدی چوبی
جاکلیدی چوبی,جا کلیدی چوبی

جاکلیدی چوبی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

جا کلیدی چوبی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

جاکلیدی دیواری با خمیر چینی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

طرح

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/model1-keyring1.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نمونه هایی از جدیدترین مدل جاکلیدی

 

مدل جاکلیدی,عکس جاکلیدی چوبی
جاکلیدی چوبی,جا کلیدی چوبی

جاکلیدی چوبی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

جا کلیدی چوبی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

جاکلیدی دیواری با خمیر چینی

 

مدل جاکلیدی های چوبی,جدیدترین مدل جاکلیدی
مدل جاکلیدی جدید,مدل جاکلیدی دیواری

طرح

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/model1-keyring1.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 ایده هایی برای پوشیدن پلیور صورتی, تکنیک های پوشیدن پلیور صورتی

ست های زیبا با پلیور صورتی

 

صورتی رنگی است که بیشتر ما را یاد فصل بهار می اندازد، فصل بازشدن شکوفه های گیلاس که به این رنگ هستند، اما نگران نباشید چرا که این رنگ می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز نیز حفظ کند و به همان اندازه که در فصل بهار زیباست در پاییز نیز زیبا باشد.

رنگ صورتی برای آقایان نیز مناسب است.

برای آقایان استفاده از رنگ صورتی به خصوص در کت و پالتو پیراهن یا پلیور توصیه می‌شود.

ترکیب این رنگ با رنگ های سورمه ای، مشکی، سبز زیتونی یا صدری، طوسی و خاکی در لباس مردانه جذاب است.

در خرید لباس مردانه دقت کنید که لباس‌هایی با جزئیات و خرج کار صورتی برای مراسم رسمی و شیک مناسبند.

استفاده از کفش، کیف، کت و شلوار، دستمال گردن و کروات صورتی برای آقایان در کنار رنگ هایی که بالاتر به آن اشاره شد مناسب است.

همچنین استفاده از آن در قسمتی از پارچه‌های طرحدار مانند چهارخانه و راه‌ راه که بخشی از آن صورتی است مناسب است.

 

پوشیدن پلیور صورتی,نکاتی برای پوشیدن پلیور صورتی

ست کردن لباس صورتی برای آقایان

 

پلیور صورتی با شلوار راسته و کیف و کفش سفید یا آبی

اگر دنبال ست زیبایی با پلیور صورتی هستید این ترکیب مناسبی برای شما است، ست پلیور صورتی با شلوار جین راسته و کیف و کفش سفید یا آبی استایلی فوق العاده زیبا و زمستانی به شما خواهد بخشید.

 

ترکیبات مناسب پلیور صورتی, رنگ های مناسب با پلیور صورتی

پلیور صورتی با شلوار راسته و کیف و کفش سفید یا آبی

 

رنگ قهوه ای در کنار رنگ پلیور صورتی زیبا می شوند

رنگ های قهوه ای تیره همانند فندقی در کنار انواع پلیورهای صورتی زیبا و مناسب فصل پاییز خواهند بود. رنگ های قهوه ای و قرمز کم رنگ مکمل رنگ صورتی هستند و ترکیبی گرم ایجاد می کنند. می توانید برای شیک تر شدن کمی از رنگ های طلایی و برنز هم استفاده کنید. رنگ صورتی می تواند زیبایی خود را در فصل سرد پاییز هم حفظ کند.

 

رنگ ها مکمل رنگ صورتی,نحوه پوشیدن لباس صورتی پر رنگ

پلیور صورتی با کیف و کفش قهوه ای

 

پلیور صورتی با شلوار سفید

رنگ صورتی و سفید بسیار با هم همخوانی دارند و اگر با هم ترکیب شوند استایل جذابی به شما می دهند، پلیور صورتی با شلوار سفید می توانند گزینه خوبی برای ست شدن با کیف و نیم بوت قهوه ای باشند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/wear2-purple2-pink1.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 پارچه های مناسب لباس های گرم, مدل لباس های گرم پاییزی

پارچه های طرح دار زمستانی

 

هوا رو به سردی است و چاره ای جز انتخاب لباس‌های گرم و مناسب فصل سرد نداریم ولی هنوز می توانیم لباس‌های رنگی و زیبا به تن کنیم، با اندکی تفاوت در طرح ها و رنگ های پارچه هایی که انتخاب می کنیم می توانیم لباس‌های پاییزی و زمستانه زیباتری بپوشیم.

در صورتیکه میخواهید برای فصل سرد سال، لباس های جدید و زیبا بخرید یا پارچه ای بخرید و لباس بدوزید بهتر است طرح های مناسب فصول سرد را بشناسید. با ما همراه باشید تا بهترین طرح های مناسب با فصل سرد را به شما معرفی کنیم.

 

اگر پارچه هایی که لمس می کنید کمی حالت گره دار داشتند، برای پاییز و زمستان مناسبند. زیرا تار و پود این پارچه ها زیاد به هم فشرده نیست و منافذی که در بین آن ها وجود دارد مانند عایق عمل می کند. مرغوب ترین نوع این پارچه ها معمولا پشمی هستند و برای مانتوها و کت های پاییزی و زمستانی گزینه های مناسبی هستند.

 

پارچه خزی

امروزه کاربرد پارچه های خز در دوخت پالتو و مانتو و خیاطی بسیار باب شده و در لباس های زمستانی بسیار دیده می شود و با انتخاب رنگ و طرح مناسب می توانید لباس زمستانی شیک و طبق مد داشته باشید.

 

پارچه های مناسب لباس های گرم,پارچه های خزدار مناسب پاییز و زمستان

پارچه های خزدار مخصوص لباس های فصل های سرد

 

طرح پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات یکی از طرح هایی است که در فصل های پاییز و زمستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید لباسی با طرحی از رنگ های تیره یا خنثی بپوشید، این طرح گزینه خوبی خواهد بود. طرح پوست حیوانات معمولا حالت مجلل تری نسبت به طرح های دیگر دارد و جذابیت بیشتری به شما می بخشد.

 

این طرح ها می تواند شامل پوست پلنگی یا پوست ماری و ... باشد.

 

طرح هایی چون پلنگی درست به لباس‌ هایی که پشمی و ضخیم باشند می ‌آید. شاید بگویید این طرح ها را در لباس‌ های دیگری هم دیده اید ولی صادقانه بگویم که این مدل لباس‌ ها بیشتر از آنچه فکرش را بکنید با فصل زمستان هم خوانی دارند. همین نقش‌ ها در لباس‌های ساده و نازک در فصول گرم می‌توانند تداعی‌ کننده یک تیپ جلف و ناهماهنگ باشند ولی در زمستان یک تیپ موقرانه به شما عرضه می کند.

 

مهارت های انتخاب لباس گرم پاییزی, انتخاب لباس با طرح پوست حیوان

طرح های پوستی مناسب ترین طرح برای لباس های پاییزی و زمستانی است

 

مخمل

پارچه مخمل از پرکاربردترین پارچه های زمستانی است که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند لباس مورد نظر خود را با این پارچه داشته باشد. در زمستان بهتر است از پارچه های مخمل طرح دار تیره استفاده کنید.

 

انتخاب لباس گرم پاییزی, انتخاب لباس مخمل برای پاییز

پارچه مخمل از پرکاربردترین پارچه های زمستانی است

 

لباس های شطرنجی 

طرح های شطرنجی (چهارخانه) هیچوقت محبوبیت خود را از دست نمی دهند. در پاییز و زمستان می توانید یا یک قسمت از لباس ها را در طرح چهارخانه انتخاب کنید مثلا دامن یا کت شطرنجی و یا این که یکدست شوید و یک پیراهن سر تا پا چهارخانه بپوشید. رنگ لباسى كه با طرح چهارخانه تان ست مى كنيد بهتر است تک رنگ باشد. رنگ های قهوه اى، خاکستری، قرمز و سبز و سورمه ای و مشکی بهترین رنگ های مناسب فصل سرد سال هستند.

 

انتخاب لباس گرم پاییزی,انتخاب لباس چهارخانه برای پاییز

در پاییز و زمستان می توانید یا یک قسمت از لباس ها را در طرح چهارخانه انتخاب کنید

 

 

طرح راه راه

مد و زیبایی در صدر پارچه طرح دار، طرح راه راه را داریم که تقریبا برای تمام فصول قابل استفاده است. 

 

در میان بسیاری از طرح های چاپی لباس های پاییزه، لباس های راه راه از محبوبیت ویژه برخوردارند. پیراهن، لباس و یا ژاکت راه راه یک ظاهر راحت و بانشاط روزانه برای فرد می ‌سازند و می ‌توان این استایل را برای مدرسه، محل کار و یا حتی یک خرید ساده به تن کرد

 

اگر می خواهید از این طرح برای فصل پاییز استفاده کنید طرحی را انتخاب کنید که راه راه آن در رنگ های گرم و تیره نظیر مشکی، قهوه ای یا آلویی در کنار سفید باشد. طرح راه راه یکی از ساده ترین طرح ها برای ترکیب کردن با رنگ های متنوع و حتی با طرح دار دیگر است.

 

پارچه هایی مثل فاستونی راه راه و کتان راه راه مناسب لباس هایی.برای فصول سردتر و استایل های رسمی تر و کمی روتین تر می باشد.

 

لباس گرم طرح دار,مدل لباس راه راه

طرح های چاپی لباس های پاییزه، لباس های راه راه از محبوبیت ویژه برخوردارند

 

چرم برای پاییز

پاییز مناسب ‌ترین زمان ممکن برای پوشیدن کت های چرمی است. در این فصل هوا مناسب بوده و هر کس بنا به سلیقه خود می تواند چرم مورد علاقه‌اش را به تن کند. اگر اعتماد به نفس کافی دارید، شلوار چرمی را امتحان کنید؛ اما مراقب باشید هرگز دو آیتم چرم را روی هم نپوشید.

منبع:
https://www.beytoote.com/mode/mode/design1-warm1-clothing2-fabrics.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()